Samarbeidsavtale vedrørende treninger

Av:   |  Publisert: 26. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben kan meddele at vi har inngått en samarbeidsavtale med Kristoffer Lie for sesongen 2019.

Hafjell Golfklubb har engasjert Kristoffer Lie til å være ansvarlig for tirsdagstreningene og VTG kursene sammen med Niclas Møllefors fra styret.
Følgende skal gjennomføres :
- tirsdagstreninger (ca 10 stk)
- 2 stk Veien til Golf kurs
- Gjennomføre 1-2 treningsamlinger/åpen dag (lørdag eller søndag) i løpet av sesongen.

Kristoffer har vært fostra opp i Hafjell Golfklubb fra tidlig barnealder så han er godt kjent for de fleste medlemmer av klubben. Vi håper at klubbens medlemmer vil benytte seg av tilbudet med "gratis" treninger på lik linje med de seneste år.

Nærmere informasjon om opplegg vil bli gitt etter årsmøte den 9. april! Vi oppfordrer så mange som mulig til å stille på årsmøte og få med seg informasjonsmøte om sesongen 2019.

Informasjon/sakspapirer til årsmøte vil forøvrig bli lagt ut på hjemmesida og facebook senest en uke før møte.

Ha en fortsatt fin vår kjære medgolfere! Sesongen er heldigvis rett rundt hjørnet!

Hafjell Golfklubb