Avslutningstur for Hafjell Golfklubb 2019

Av:   |  Publisert: 23. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For første gang arrangerte Hafjell Golfklubb golftur som et tilbud for sine medlemmer. 14 spillere deltok på turen som i år gikk til Sand Valley utenfor Gdansk i Polen

Fakta om årets avslutningstur :
- avreise fredag 18. oktober - hjemreise tirsdag 22. oktober
- ubegrenset golf i 4 dager
- innlosjering på 2 stk Villaer på Sand Valley Golf Resort utenfor Gdansk i Polen

Her er hele gjengen samlet til frokost på lørdag 19. oktober

Ikke noe å si på utsikten fra Villaene. Hull 2 og Hull 3 samt Hull 4 hadde vi god oversikt over.
Badebassenget var kaldt, men vi testa det ut kombinert med badstue.

Vi hadde trening lørdag ettermiddag. Kristoffer viser oss hvordan golfsvingen skal være :)

Store og utfordrende greener

Hull 9 i solnedgang. Spennende avslutningshull på første 9 med en stor og dyp dal foran green.

Store og flotte villaer vi bodde i.

Sighseeings tur til Gdansk ble det en kveld med litt shopping og middag.

På vegne av Hafjell Golfklubb vil vi takke alle som deltok på årets avslutningstur for en flott tur som ga mange gode golfopplevelser og hyggelige sosiale sammenkomster på dag og kveldstid.

Vi satser på et nytt turopplegg høsten 2020. Neste års tur blir presentert på årsmøte.

TUSEN TAKK FOR TUREN OG VELKOMMEN IGJEN NESTE ÅR.

Hafjell Golfklubb