Våren lar vente på seg!
Av: Per Nermo | Publisert: 11. april 2023 | Siste nyheter | Arkiv
NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Det ligger fortsatt mye snø på banen.
Det er store forskjeller fra år til år.
Bilde under av green 3 ble tatt 6. april i fjor. Da hadde det aller meste av snø smeltet og vi kunne se alle greenene.

Tok bilde fra samme sted 10. april i år. Det ligger fortsatt 20-30 cm med snø.

Nå er det imidlertid meldt varmere vær fremover, så vi forventer da at snøen forsvinner fort.
Det er naturligvis vanskelig å si noe om åpning basert på dette. Det er imidlertid ikke bare negativt at det ligger snø på denne tiden av året. Det er fortsatt 3 uker til 1. mai, og det er erfaringsmessig først da vi får tilstrekkelig med varme for at gresset skal begynne å vokse.
Det vil bli lagt ut mer informasjon fremover, så det er bare å følge med.
